Часті запитання

1. Чи є проєкт дійсно безкоштовним?

TAK! Проєкт є безкоштовним та не зобов'язує вас робити замовлення.

2. Як оформити замовлення?

Є три варіанти:

*завітавши до вибраного салону Меблік

*через список покупок - додавання товарів до кошика та відправка його до найближчого салону або вибір "замовлення додому" (замовлення завжди обробляється стаціонарним салоном)

*зв'язавшись з обраним салоном за телефоном або електронною адресою

3. Відправляю замовлення через список покупок. Коли зі мною хтось зв'яжеться?

Консультант зв'яжеться з вами щодо вашого замовлення в робочі дні протягом 24 годин. Якщо ви не отримали відповіді, будь ласка зателефонуйте нам на гарячу лінію.

4. Я відправив замовлення через список покупок, але хотів би внести зміни. Як це зробити?

Є два варіанти:

*очікувати на зв'язок з консультантом, та узгодити зміни у розмові з ним,

*надішліть  друге, виправлене замовлення.

5.Який статус мого замовлення?

Зв'яжіться з консультантом салону, в якому ви робили замовлення. Номери салонів є на сайті.

6. Чому після відправки замовлення не з'являється вікно на оплату?

Перш ніж перейти до етапу оплати замовлення, консультант повинен перевірити його правильність та узгодити з клієнтом доставку, можливий монтаж і т.д. Після того, як все буду перевірено, ми надамо вам рахунок на оплату. 

7.Чи можна оплатити своє замовлення вже при отриманні?

При оформленні замовлення необхідно внести передоплату. 

8. Чи доставка є платною?

Актуальні умови по доставці у вашому регіоні дізнайся у менеджера.

9. Чи пропонуєте ви монтаж меблів?

Звісно! У нас є послуги доставки та монтажу меблів. Більш детальну інформацію дізнайся у менеджера.

10. Який термін на очікування меблів?

Актуальний термін на доставку меблів уточняйте у менеджера.

11. Чи можна придбати наклейки на меблі?

На фасадах є 3Д гравіювання та принти. Ми не використовуємо наклейки.

12.Чи є у вас шпалери, ті, що на візуалізаціях та салонах?

Ні, ми не виготовляємо та не продаємо шпалери.

13. На що не поширюється гарантія? 

Гарантія поширюється на дефекти, що виникли у проданому товарі. Не поширюється на:

*зміну кольору ( наприклад, внаслідок відмінностей у партіях матеріалів)

*змонтовані меблі (наприклад, після виставки),  якщо у документі про покупку були зазначені дефекти/пошкодження, і в результаті ціна була знижена.

*пошкодження, які виникли внаслідок недбалого транспортування, здійсненого Покупцем, а також дефекти, що виникли при форс-мажорних обставинах,

*пошкодження, спричинені неправильною збіркою, використанням, зберіганням або обслуговуванням меблів Покупцем,

*механічні пошкодження, спричинені ремонтом або змінами, здійсненими Покупцем або за його дорученням,

*зміни в меблях внаслідок природніх процесів старіння (зміна кольору деревини або блиску лаку),

*поломки, що полягають у прогині елементів (наприклад полиць, перегородок, бортиків), які не впливають на структуру меблів і не загрожують безпеці.

14. Які правила користування та догляду за меблями?

*збірка повинна здійснюватись дорослими, відповідно до інструкції;

*меблі слід використовувати згідно їх конструкцій та призначенню;

*меблі слід розміщувати в приміщеннях, захищених від шкідливого впливу атмосферних явищ і прямих сонячних променів (під впливом ультрафіолету деревина та лакові покриття можуть знебарвлюватись);

*функціональність та довговічність меблів забезпечуються за умови розміщення в приміщеннях з температурою 10-30°C та відносною вологістю 40-70% і на відстані не менше 1 м від радіаторів та інших джерел тепла;

*не ставте меблі на вологу поверхню.

15. Як подати претензію?

Ви можете подати претензію в салоні де ви оформляли замовлення. Або напиши нам на info@meblik.com.ua

16. Який час розгляду претензії?

Ми розглядаємо кожну претензію індивідуально.

17. Відмова від договору - повернення товару?

У деяких випадках є можливість повернути меблі, придбані у наших салонах, протягом декількох днів після доставки меблів - якщо ви, наприклад, виявили що меблі не підійшли вам за розміром. Продавець щоразу приймає рішення про можливість повернення. Меблі не повинні бути зібрані, не повинні мати жодних ознак збірки і повинні бути оригінально упаковані. Покупець зобов'язаний повернути товар за власний рахунок після того, як продавець повідомить йому адресу, за якою товар повинен бути повернутий.

18. Чи можу я повернути замовлення, зроблене через інтернет?

Так, ви можете повернути меблі, придбані онлайн, протягом 14 днів з дня їх отримання, але умови повернення такі ж, як і вище. Меблі не повинні бути зібрані, не повинні мати жодних ознак збірки і повинні бути оригінально запаковані. Замовник повертає меблі за власний рахунок після того, як йому буде повідомлено на яку адресу потрібно відправити меблі.

19. Чи можу я не монтувати ніжки до колекцій Young?

На жаль, жодних структурних змін у меблях не можна робити. В такому випадку неможливо буде відкрити дверцята і нижні шухляди меблів - вони будуть тертись об підлогу.

Сайт використовує файли cookies для реалізації послуг. Ви можете вказати умови зберігання і доступ до cookies у Вашому браузері.