Часті запитання
1. Чи є проєкт дійсно безкоштовним?
TAK! Проєкт є безкоштовним та не зобов'язує вас робити замовлення.
2. Як оформити замовлення?
Є три варіанти:
*завітавши до вибраного салону Меблік
*через список покупок - додавання товарів до кошика та відправка його до найближчого салону або вибір "замовлення додому" (замовлення завжди обробляється стаціонарним салоном)
*зв'язавшись з обраним салоном за телефоном або електронною адресою
3. Відправляю замовлення через список покупок. Коли зі мною хтось зв'яжеться?
Консультант зв'яжеться з вами щодо вашого замовлення в робочі дні протягом 24 годин. Якщо ви не отримали відповіді, будь ласка зателефонуйте нам на гарячу лінію.
4. Я відправив замовлення через список покупок, але хотів би внести зміни. Як це зробити?
Є два варіанти:
*очікувати на зв'язок з консультантом, та узгодити зміни у розмові з ним,
*надішліть друге, виправлене замовлення.
5.Який статус мого замовлення?
Зв'яжіться з консультантом салону, в якому ви робили замовлення. Номери салонів є на сайті.
6. Чому після відправки замовлення не з'являється вікно на оплату?
Перш ніж перейти до етапу оплати замовлення, консультант повинен перевірити його правильність та узгодити з клієнтом доставку, можливий монтаж і т.д. Після того, як все буду перевірено, ми надамо вам рахунок на оплату.
7.Чи можна оплатити своє замовлення вже при отриманні?
При оформленні замовлення необхідно внести передоплату.
8. Чи доставка є платною?
Актуальні умови по доставці у вашому регіоні дізнайся у менеджера.
9. Чи пропонуєте ви монтаж меблів?
Звісно! У нас є послуги доставки та монтажу меблів. Більш детальну інформацію дізнайся у менеджера.
10. Який термін на очікування меблів?
Актуальний термін на доставку меблів уточняйте у менеджера.
11. Чи можна придбати наклейки на меблі?
На фасадах є 3Д гравіювання та принти. Ми не використовуємо наклейки.
12.Чи є у вас шпалери, ті, що на візуалізаціях та салонах?
Ні, ми не виготовляємо та не продаємо шпалери.
13. На що не поширюється гарантія?
Гарантія поширюється на дефекти, що виникли у проданому товарі. Не поширюється на:
*зміну кольору ( наприклад, внаслідок відмінностей у партіях матеріалів)
*змонтовані меблі (наприклад, після виставки), якщо у документі про покупку були зазначені дефекти/пошкодження, і в результаті ціна була знижена.
*пошкодження, які виникли внаслідок недбалого транспортування, здійсненого Покупцем, а також дефекти, що виникли при форс-мажорних обставинах,
*пошкодження, спричинені неправильною збіркою, використанням, зберіганням або обслуговуванням меблів Покупцем,
*механічні пошкодження, спричинені ремонтом або змінами, здійсненими Покупцем або за його дорученням,
*зміни в меблях внаслідок природніх процесів старіння (зміна кольору деревини або блиску лаку),
*поломки, що полягають у прогині елементів (наприклад полиць, перегородок, бортиків), які не впливають на структуру меблів і не загрожують безпеці.
14. Які правила користування та догляду за меблями?
*збірка повинна здійснюватись дорослими, відповідно до інструкції;
*меблі слід використовувати згідно їх конструкцій та призначенню;
*меблі слід розміщувати в приміщеннях, захищених від шкідливого впливу атмосферних явищ і прямих сонячних променів (під впливом ультрафіолету деревина та лакові покриття можуть знебарвлюватись);
*функціональність та довговічність меблів забезпечуються за умови розміщення в приміщеннях з температурою 10-30°C та відносною вологістю 40-70% і на відстані не менше 1 м від радіаторів та інших джерел тепла;
*не ставте меблі на вологу поверхню.
15. Як подати претензію?
Ви можете подати претензію в салоні де ви оформляли замовлення. Або напиши нам на info@meblik.com.ua
16. Який час розгляду претензії?
Ми розглядаємо кожну претензію індивідуально.
17. Відмова від договору - повернення товару?
У деяких випадках є можливість повернути меблі, придбані у наших салонах, протягом декількох днів після доставки меблів - якщо ви, наприклад, виявили що меблі не підійшли вам за розміром. Продавець щоразу приймає рішення про можливість повернення. Меблі не повинні бути зібрані, не повинні мати жодних ознак збірки і повинні бути оригінально упаковані. Покупець зобов'язаний повернути товар за власний рахунок після того, як продавець повідомить йому адресу, за якою товар повинен бути повернутий.
18. Чи можу я повернути замовлення, зроблене через інтернет?
Так, ви можете повернути меблі, придбані онлайн, протягом 14 днів з дня їх отримання, але умови повернення такі ж, як і вище. Меблі не повинні бути зібрані, не повинні мати жодних ознак збірки і повинні бути оригінально запаковані. Замовник повертає меблі за власний рахунок після того, як йому буде повідомлено на яку адресу потрібно відправити меблі.
19. Чи можу я не монтувати ніжки до колекцій Young?
На жаль, жодних структурних змін у меблях не можна робити. В такому випадку неможливо буде відкрити дверцята і нижні шухляди меблів - вони будуть тертись об підлогу.